[verwijderd] Ik ben absoluut niet gemaakt voor een lat-relatie. Ik hou ervan om het leven samen te doen met mijn vriend. Ik voel me erg verbonden met hem en ik ben erg gehecht aan hem. Ik zou hem missen als hij dagen en nachten niet thuis zou zijn. Thuis is geen thuis zonder hem 🙂
Even hierop inpikkend, ik weet dat je het over jouw relatie hebt maar ik wil toch even aanhalen dat ik mijn man ook heus gemist heb 😄 en dat ik me verbonden voel met hem, ook al houd ik er ook van alleen te zijn en de dingen op mijn manier te doen.
We zijn heel snel samen gaan wonen omdat het goed voelde en werden ook vrij snel ouders. We hebben jarenlang samengewerkt, samengeleefd, veel 24/7 bij elkaar geweest. Een symbiotisch geheel waren we.
Maar met het ouder worden en het verdiepen van onze relatie, komen mijn eigen behoeftes meer naar de oppervlakte.
Ik zie het als groei, en we zullen hierin ook een weg (moeten) vinden. Dat wordt aanpassen, maar omdat ik me al veel aanpas (van nature), zal mijn man dit in deze ook moeten doen.