Zonnebloem Zelfs over het inpakpapier twijfel ik. 🤐🤣 Ik ben zelfs een site tegen gekomen waar het inpakpapier 47 euro kan kosten. Wist ik veel dat mensen dat bedrag willen betalen voor inpakpapier. 😬
Soturi Zonnebloem Ik heb voor het inpakpapier gewoon wat gepakt wat ik nog had liggen. Geen idee of dat ook bij de persoon in kwestie past
Trees Iedereen kan op de site van lootjes trekken ook nog wat neerzetten over wat je interesses, hobby’s zijn, maar ook allergieën en waar je een hekel aan hebt. Geen idee of iedereen dat gedaan heeft, maar anders nog een idee.
Honkeytonk Je kan trouwens ook een anoniem bericht sturen met een vraag aan je lootje. Deze kan niet zien van wie de vraag komt en het antwoord moet je dan in je hobby's / intresses geven/ aanpassen
Manque Ik heb alles bij elkaar gezocht en de cadeautjes ingepakt! Nu nog alles in een doos proppen en dan kan het morgen op de post, lekker op tijd 🙂
Manque Ik koop ook altijd wat chiquer inpakpapier voor klanten van de Etsy shop, maar 47 euro heb ik ook nog nooit betaald!
Soturi Voor degene die mij heeft, het zou me echt niet uitmaken welk inpakpapier je gebruikt of andere kleine dingen. Zolang je je best hebt gedaan om iets samen te stellen waarvan je denkt dat dat bij mij past, ben ik al tevreden. Zelfs als je uiteindelijk toch net de verkeerde cadeautjes hebt uitgezocht.
LilyMilie Cadeautje binnen gekregen vandaag, zit er op de voorkant van het ding een mega transport sticker ….. wie doet dat nou? 😒 Ben al 15 minuten aan het krabben grrgmpf
Honkeytonk LilyMilie iets leuk opschrijven? En je (forum)naam. Zoiets? Hebben we niks over afgesproken toch volgend mij?
Soturi LilyMilie Ik heb er een persoonlijk bericht van gemaakt. En dan afgesloten met mijn forumnaam en eronder in het klein mijn echte naam. En iets korts over wat er in het pakket zit en waarom ik daarvoor gekozen heb, zonder de exacte inhoud te verraden.
Honkeytonk Ik heb ook een doos maar eigenlijk is die veel te groot. Maar tis wel een mooie doos. Hopelijk vind mn ontvanger het niet erg dat het meer een grabbelton wordt 😱😅