Zonnebloem Honkeytonk hier ook, het kaartje heb ik in mijn hoofd al geschreven maar daar is alles mee gezegd haha. Misschien dat @Toch6 wat suggesties heeft. π
Marshmallow Hele huis doorgelopen op zoek naar iets van mezelf om weg te geven. Best lastig als je onlangs heel veel hebt weggebracht, maar heb toch wat gevonden! π
Trees Marshmallow ik ook! Ik kon niet kiezen tussen zelf iets maken of iets wat ik al heb liggen. Ik doe daarom maar beiden π
Marshmallow Trees ja maken probeer ik niet eens. Ja ik kan zeggen dat mijn 4 jarige het gemaakt heeft dan π
Nescio Ik vind het nog best moeilijk. Het cadeau is geregeld, dat is ok. Maar iets weggeven of maken, dat vind ik lastig. Iets eetbaars opsturen durf ik niet goed, straks is hij vanuit BelgiΓ« wel anderhalve week onderweg.
Honkeytonk Nescio je.moet dan iets houdbaars kiezen , olijven, toastjes, chocolade , bepaalde tapanades etc. Vers gaat hier ook niet lukken als je uiterlijk 15de stuurt en 10 dagen later open maken.
Trees Nescio kan ook nog iets drinkbaars zijn, zoals lekkere thee, koffie, Belgisch biertje etc Ik noem het even, maar ik lust geen koffie π.
Soturi Iets eetbaars kan ook iets zijn dat buiten de koelkast en/of vriezer prima een tijd houdbaar is. Een chocoladereep bijvoorbeeld. De buitentemperaturen zullen dat ook niet zomaar laten smelten nu
Trees Toch6 voor wie ben jij aan het vissen π€ͺ. Ik ben heel makkelijk. Ik lust ongeveer alles waar veel suiker, veel vet of alcohol in zit π.
Toch6 Trees π€£ voor niemand maar dacht "is allivht handig om te weten voor iemand" π€£ Jij krijgt nu een zak suiker, een pot vet en fles handenalcohol πππ€£
Trees Toch6 heb dus echt een gloeiende hekel aan handenalcohol. Ook dit benoem ik maar even voor het geval dat π.
LilyMilie Ik heb ook nog niets hoor! Ik ben rustig aan het wachten op mijn cadeautje (komt morgen) en dan hoop ik wat inspiratie te krijgen voor de rest, haha Wat is ook alweer de bedoeling met het kaartje? Moet daar gewoon βvrolijke kerstβ in? Of moet dat uitgebreider?
Honkeytonk Soturi wow jij bent echt mega snel π€£ (ik heb alleen nog maar een stukje in mn hoofd gedaan π€£)