Jep dit is echt even kut. Ik weet ook echt even niet wat ik hier nu mee aan moet. Absoluut niet dat ik thuis kom te zitten achter een paar geraniums om de hele dag Oprah winfrey te kijken. Lijkt mij echt een vreselijk leeg en nutteloos bestaan. Ik wil graag wel wat nuttigs kunnen bijdragen, maar hoe en wanneer en wat?!?
Dit was de intake met de revalidatie arts en er gaan nu intakes ingepland worden met de logopediste, neuropsycholoog, fysiotherapeut, arbeidsdeskundige en ergotherapeut. Daarna komt er een behandelplan voor deze fase van de revalidatie. Ik was zo blij dat het eerste deel van de revalidatie was afgerond, maar we gaan gewoon weer verder 🙈. Het houdt mij in ieder geval nog even weg van de geraniums.
Inhoudelijk was het echt een goed gesprek, maar het was confronterend en ik vond de hele setting ook gewoon kut. De patiënten die er rond liepen/ reden. De receptioniste die vet begrijpend doet omdat ik ipv identificatie, het woord rijbewijsplicht zei en niemand die raar opkijkt als ik tegen een tafel op beuk omdat ik mijn evenwicht verloor door de zenuwen. Het feit dat dit daar normaal is en dat ik daar tussen hoor, is best wel confronterend. Op de revalidatie-afdeling van het ziekenhuis is het allemaal toch wat minder confronterend en heftig.