Vanochtend de hartfysio gehad. Verschillende soorten inspanningen getest terwijl mijn hartritme gemonitord wordt. Alles gaat goed totdat ik krachttraining ga doen met mijn bovenlijf. Daar houdt mijn hart duidelijk niet van. Mijn hartslag wordt dan onregelmatig, terwijl mijn bloeddruk daalt (deze hoort juist te stijgen tijdens inspanning). Wat dus ook verklaart waarom ik toen ben flauwgevallen. Verder nog tips gekregen en meer uitleg over het boezemfibrilleren. Erg prettig.
Volgende week gaan we kijken waar de grens ligt qua krachttraining met mijn bovenlijf en of het nog uitmaakt welke beweging. Verder gaat ze nog even overleggen met de cardioloog. Ik vond het heel waardevol. Ook omdat het nu veel concreter wordt, wat wel en niet kan. Daarnaast voel ik het perfect aan. Ik moest elke keer aangeven wat ik dacht te voelen qua hartritme en hartslag. Dit klopte elke keer precies met wat we zagen op de monitor. Hier mag ik tijdens het sporten dus ook gewoon op vertrouwen. Ik voel de signalen wel.