Ik heb mijn neuroloog net weer een bericht gestuurd. Ze vindt mij volgens mij toch al irritant met al mijn vragen, dus ik hoef sowieso niet meer mijn best te doen om aardig te worden gevonden door haar π. Er konden nog wel wat vragen bij.
Cardioloog noemde het woord epilepsie vorige week en dat ze hierover al contact had gehad met mijn neuroloog. Ze zei dat de neuroloog zsm contact met mij zou opnemen en het verder zou uitleggen /vragen beantwoorden. Nu staat er een telefonisch afspraak gepland voor 13 juni. Ik vind dat niet zsm en dat hele woord epilepsie roept een hoop onrust bij mij op. Ik heb ondertussen een heleboel vragen, zoals wat moeten we doen als ik thuis ook zo heftig aanval krijg, wanneer bel je dan 112, hoe en gaan we dit ΓΌberhaupt verder onderzoeken, wat betekent dit voor mijn rijbewijs (dat is momenteel wel een ding voor mij door het gebrek aan winkel en ov in de omgeving) etc.
Ik ben best wel geschrokken van vorige week. Ik vond wat ik ervan kan herinneren, maar ook wat ik terugkreeg van de cardiologen achteraf echt heftig. Mijn man vindt het nu ook extra spannend. Ik hoop dat ze toch al iets van mijn vragen kan beantwoorden en anders heb ik het in ieder geval geprobeerd.