Ik heb net toch maar gebeld. Voel mij dan toch even een zeur ๐. Mijn hartslag in rust is namelijk 68 en met sporten normaal tussen de 140 en 190. Ik vind een verschil van 100 slagen toch te groot. De huisarts heeft mij gerust gesteld. Een combinatie van mijn altijd lage bloeddruk en iets met een gestoorde geleiding van hartsignalen door de implantaat. Ik heb de exacte uitleg niet goed onthouden, maar het klonk allemaal heel logisch. Ze gaf aan dat ik toch te intensief ben gestart met sporten, ondanks dat het voor mij doen heel licht was. Ik bespreek het dinsdag ook nog even met de cardioloog.
Ik ga vandaag ook niks meer doen. Ik doe de hele dag al domme dingen. Ik heb de waterkoker op het fornuis gezet ipv in de houder om te koken. Mijn gekookt eitje was nog zacht, omdat ik de verkeerde pit had aangezet. Net snapte ik niet waarom de waterkoker al leeg was, terwijl ik opnieuw water had gekookt voor een nieuw eitje. Eitje stond al lang weer op het fornuis te borrelen in het gekookte water. Dat was ik even vergeten. Nooit geweten dat een ei koken zo ingewikkeld kan zijn ๐