aardbeitjes [verwijderd] haha nee. Hier geen babies meer. Het is een kledingketting, ken je dat? Ik doe nu voor het eerst mee
[verwijderd] aardbeitjes ik denk dat ikk dat onbewust doe met de buurvrouw en haar kennissen, maar ik heb niet zo'n lijst!
Hopsatee Manque De Flierefluiter in Raalte! Kreeg ik als tip van @Sneeuwvlok hier in het tips dagjes uit topic! Moesten we even voor rijden maar was het waard. Is een soort van grote buiten speeltuin en een kinderboerderij en binnen speeltuin. En nog met beperkte aantallen mensen dus was ook niet overdreven druk en ruim opgezet. Oh en een hek om alles heen dus mijn 4 en 6 jarige konden prima zelf rond rennen..
[verwijderd] Vulpen thanks! Is een van de boeken van Steve McDonald, die maakt echt mooie tekeningen.
Vulpen Hooyo-shimbir Hé zo'n soort kast heb ik ook nodig! Staat mooi op die kamer. @Liekje81 Wat een leuk kwartet! (denk ik?) Maar welk woord staat er nu op het een na laatste kaartje?
Liekje81 Vulpen Tes. Met een meisje erop. Beetje vreemd, dochter van zus heet Tess. Tes schrijf je nooit, haha. Ja leuk kwartet hoor. Heb ook nog een iets makkelijkere versie, de linkse, nou ja bovenste, van de foto, maar die spelen we niet meer.
Vulpen Liekje81 Heb ook nog een iets makkelijkere versie, de linkse, nou ja bovenste, van de foto, maar die spelen we niet meer. Van welk merk is dat? Misschien iets voor een verjaardag of zo hier...
Vulpen Hooyo-shimbir Haha dankjewel. Ik zoek eigenlijk iets strakkers, dat past meer bij onze andere meubels, maar het liefst wel én boekenkast én deurtjes waarachter ik speelgoed/knutselspullen kan bewaren. Maar goed, ik besefte dat gisteren dus moet nog even goed nadenken en reseachen hoor!