[verwijderd] het een gegeven dat ze dingen gaat (proberen) terug te draaien
Ja ik heb bij Harris wel een beetje het gevoel dat ze kan draaikonten om bepaalde zaken hoor.. wapenwet is er een van,
[verwijderd] Ik vraag me trouwens af of Harris echt pro Israel is of dat ze dat 'moet' zijn omdat anders Trump gegarandeerd gaat winnen.
En over deze heb ik ook serieus mijn twijfels. Maar dan nog, ik heb 100.000 keer liever iemand die zo is, dan alle andere facetten van Trump. En tja, meer opties zijn er gewoon niet. Of nouja, ze zijn er wel, maar die kunnen nooit groot genoeg worden dus een stem op Harris is voor mij ook automatisch een stem tegen Trump. Dat weegt zwaarder dan de nadelen die me bij haar opvallen.
[verwijderd] Het is inhoudelijk genoeg voor hemzelf en een soort van voor zijn land.
Ik doelde hiermee voornamelijk op zijn uitspraken in het debat, waar hem herhaaldelijk gevraagd werd of hij een plan had, en hij met een hoop eromheen draaien vervolgens aangaf die niet te hebben. Behalve dan dat áls hij een plan zou hebben, die van hem de beste zou zijn 🙄
[verwijderd] ik vind het wel goed dat hij opstaat waar hij in gelooft.
Vind je dat echt? Ik zie dat zo totaal niet.. Voor mij is zijn gedrag dat van een kind wat op de grond in de supermarkt gaat liggen krijsen omdat hij geen snoepje krijgt.
Intimidatie, manipulatie, haatzaaien en leugens verspreiden. Als je oprecht gelooft in iets, zijn al die tactieken niet nodig omdat je er dan vertrouwen in hebt dat je de waarheid aan je kant hebt, en die voor zich spreekt. Vanuit dat punt kan je ook spreken en stemmers overtuigen op een gezonde manier, met respect naar anderen.
[verwijderd] Als ik het omdraai en stel hij zou democraat zijn
Even de quote voor het hele stukje: nee, dat zou ik ook niet oké vinden. Ik ga er verder niet inhoudelijk op door gezien wat er de laatste keer op het forum is gebeurd toen dit onderwerp aan bod kwam, maar als je als onderwerp de vernielingen op de universiteit van Amsterdam pakt, daar was ik ook faliekant tegen. Ondanks dat ik het wel eens ben met de boodschap in de basis.
Ik ben 100% voor het recht op demonstratie, en het is hardstikke goed als mensen opkomen voor waar ze in geloven. Maar dat doe je door te verbinden, door je aan de wet te houden en respect te hebben voor de vrijheid van anderen om het er ook níet mee eens te zijn.
En al heb je de beste standpunten van de wereld, als je dat niet kan, ben je imo gewoon ongeschikt om te leiden.