iMoeder ik ben zelf bang dat het nog wel even kan duren, maar even een hele dikke like om iemand hier op het forum over Aquarius age te zien praten 😁
Ik begrijp volledig vanuit dit punt waar je vandaan komt, maar puur op basis van mijn 'ervaring' denk ik dat de semi-12 jaar nu op de 2000nogwat nog te klein is om nu al zo'n groot verschil te kunnen maken. Daarheen groeien, oh 100%. Maar ik denk persoonlijk dat het meer tijd gaat kosten. We hebben nog 2 millennia te gaan om de Aquarius energie te implementeren op grote schaal. Juist door de veranderingen die er al wel zijn, is het verzet nog heel erg groot. Daar gaan we uiteindelijk wel voorbij, maar ik denk zelf dat dat een proces is van generaties, niet een decennia.. al hoop ik dat ik het mis heb!!
En even terug naar de aardse wereld: ik heb afgelopen verkiezingen voor de EU ook bewust gestemd op Volt ipv mijn gebruikelijke keuzes, met het oog op de Amerikaanse verkiezingen. Als die pipo wint, gaan we het ook voelen hier, en dan zullen we een sterk Europa moeten hebben.. 😕