Door dit soort berichten vraag ik me wel eens af waarom ik perse kinderen op deze steeds meer verknipte wereld wilde zetten. π’
Ik hou zielsveel van mijn prachtige dochters, maar tegelijkertijd maak ik me zorgen of ze wel veilig buiten kunnen spelen, over oorlog, de af en toe bizarre besluiten vanuit de politiek die geen realistische kijk op onze maatschappij hebben, die grote gevolgen voor de toekomst hebben, of ze later wel een woonhuis kunnen krijgen, of ze niet gelokt worden door loverboys, of ze niet in aanraking komen met drugs en dan wil ik niet eens nadenken over de gevaren die op de loer liggen met alle social media!
Ik maak rouwdrukwerk en wij zien een hele grote stijging (denk wel meer dan 300%) in het aantal zelfdodingen van mensen tussen de 12 en 40. Veel jonge mensen kunnen het allemaal niet meer aan. Ik plaats dan weer een foto van zoβn jongen van 23 op een kaart en denk dan, waarom, hoe kwam die knappe, talentvolle jongen zoverβ¦
Sorry voor mijn relaas, maar ik moest het even kwijt. Dit zijn dingen waar ik regelmatig van wakker lig.