J wilde niet slapen, huilen, brullen, gillen. Paar keer geprobeerd hem op bed te krijgen, maar nee hoor hij wil niet. Zelfs zijn speen en doekje moest hij niks van weten. Weer proberen en eerst maar eens laten gaan, wie weet helpt dat. Het was eerst mopperen en zo, speen en doekje waren uit bed gegooid. Ik leg ze terug en weer brullen natuurlijk. Optillen, troosten, zingen, wiebelen, kontje kloppen.. het brullen wordt jammeren, maar hij wil nog steeds de speen niet, dan is het weer brullen. Het brullen wordt weer jammeren maar nu met de ogen dicht ipv wijd open. Het jammeren wordt snikken, het snikken wordt snurken. Voorzichtig de speen weer proberen, nee nog steeds niet. Vast gaan staan want hij is wel bekaf, voorzichtig in bed leggen na nog even wiebelen. Hij blijft snurken. Nu heel hard hopen dat hij blijft slapen, afgelopen nacht was ook erg kort en vandaag is ie ook op pad geweest. Ik wil vannacht ook even goed slapen en niet weer steeds met hem bezig zijn. Waarom wilde ik ook alweer nog een baby erbij? J is de 'lastigste' van de 3...