Oudste had gister haar eind musical van groep 8! Super leuk. Nou had ze een vriendinnetje die sinds begin dit schooljaar heel rot heeft gedaan en met veel liegen. Daar hoef je bij dochter niet mee aan te komen. Die moeder wou toen heel graag een gesprek, dochter wou dat pertinent niet ivm dat meisje toch alleen maar gaat liegen. Lang verhaal kort ik heb het ook heel druk gehad dus die moeder ook niet meer gesproken (die wou graag met z’n 2 nog even praten). Maar ook niks meer van die moeder gehoord. Gaat ze me gister vlak voor de voorstelling in het theater met allemaal andere ouders erbij daarover aanspreken! Echt donder op!
Heb me ingehouden en gezegd dat het nu echt niet het moment is hierover te praten. Toen zei ze ja jij zou een nieuwe afspr maken. Dus ik zei ik had het heel druk. Kwam ze weer met ja ik heb niks van je gehoord. Heb toen nog wel gezegd dat ze mij ook had kunnen bellen afgelopen maanden.
Ik heb geen behoefte aan een gesprek dat was echt zij. Haar dochter heeft tegen m’n jongste een keer gezegd toen oudste niet op school was dat ze dood was met een jongetje samen en later ook dochter geblokkeerd op school mail en chat. Meisje is zelfs mee geweest naar t grafje van Jamielah! Beide liegt ze over en ouders “moeten hun kind geloven”. Daarnaast mag dochter van dat meisje haarzelf niet zijn, wordt echt overal op aangesproken… zelfs hoe ze eet of praat. Ik ben echt pissig dat die moeder me gister zo aansprak. Had dan gewoon een keer de ballen gehad me te bellen afgelopen maanden als t dr zo dwars zat. Maar ga niet de eind musical sfeer verpesten hiermee.
En vet kut nu moet ik nog een boek terug brengen die wij nog hebben van hun. ☹️