[verwijderd] letterlijk gezeik ja.😂 Robbie is toch ook 2 of 2,5? Dat is ook nog heel erg jong, het is dan inderdaad niet raar dat hij er dan nog geen gehoor aan geeft. Verschoon je maar 4 luiers op een dag? Hier heeft N. sowieso al 3 poepluiers per dag haha. Wat een verschil dan zeg.
Ik heb al wel besloten dat ik met hem naar logopedie wil, hij raakt echt gefrustreerd. ( veel gillen en zo) soms denk ik echt wtf dat geluid wat eruit zijn mond komt, dat is echt niet normaal. 😂
Honkeytonk het was een opmerking die recht door merg en been ging, hij heeft al wel excuses gemaakt nadat ik wijselijk mijn excuses had aangeboden voor mijn aandeel in dit geheel.
Ik ben heel erg blij met jullie berichten en inzichten, ik ga nog helemaal niet beginnen aan het zindelijk (moeten) worden. Ik zie het al helemaal voor me dat wanneer het zusje of broertje er is hij door de stres weer in de luiers moet. Arm kind. Mijn man is het er gelukkig nu ook mee eens en anders neemt hij maar vakantie op om weken achter N. aan te dweilen en te doen. 🙈
Lovely83 het erge is dat het mijn moeder is met mijn man die dit allemaal zeiden. Ik heb soms het idee dat mijn zoon een soort van bonus kind is waarbij ze het beter wilt doen dan als bij mij destijds. Ik heb best wel een sterke mening en vind gewoon dat ze niks te willen heeft over de opvoeding van N. zolang hij niet mishandeld word of whatsoever. Ze zei laatst ook dat N maar eens bij hun moest logeren zodat hij er aan zou wennen. En toen vroeg ik waar hij dan aan moest wennen wat betreft slapen bij een ander. Haar antwoord was dat N vast soms een weekendje bij hun kon blijven als baby 2 er zou zijn en wij tijd alleen met de baby door wilde brengen. Uh nee. N laten wij niet een weekend logeren of weg sturen zodat wij alleen met de baby kunnen zijn. 🤦🏼♀️
Verder is het echt een top moeder hoor, maar dit valt mij een beetje tegen...