Dochter was vandaag ziek op vakantie bij opa en oma. Oma heeft vandaag meerdere keren aan haar gevraagd of ze naar huis wilde, nee dat hoefde niet. Nu leek het vanavond wat beter te gaan, zat er best gezellig bij in de woonkamer van het huisje, had al een paar uur niet meer gespuugd.. toen wilde ze weer naar bed, oma vond het een beter idee dat ze nog even zou wachten zodat ze morgenochtend of vannacht niet alweer heel vroeg wakker zou zijn. Toen wilde ze plotseling toch naar huis. Ja daaag.. Ik ga dus niet om 8 uur savonds nog even meer dan een uur enkele reis, in het donker waarbij ik amper wat zie, dochter nog even ophalen. Met haar gesproken en uitgelegd dat ze beter op tijd naar bed kon gaan ipv naar huis, wat sowieso 23.00 uur zou worden voor weer thuis zouden zijn, en dan morgenochtend besluiten of ze toch liever naar huis gaat. Het is trouwens niet zo dat ze daar maar moet blijven, is voor niemand leuk natuurlijk, maar dochter is vaak 1 dag even flink beroerd en dan gaat het wel weer. Kans is dus groot dat ze morgenochtend besluit dat ze toch blijven wil omdat ze zich een stuk beter voelt. Als ik haar nu op zou halen en ze voelt zich morgen idd een stuk beter zoals wij verwachten, dan heeft ze morgenochtend spijt dat ze niet gebleven is.
Volgende klacht, dat we weer muizen ik het plafond hadden wist ik al. Hebben we elk jaar in de keuken en garage, maar nu rende er 1 door de woonkamer. Wij denken dat die op ontdekkingstocht was. Morgen maar weer bellen om ze te laten bestrijden. Op Google gezocht hoe ze over lavendel denken. Ze vinden het dus stinken, geen garantie dat ze weg gaan maar toch wat schaaltjes neergezet. Vieze beesten...