[verwijderd] Toch6 O, dan zou ik nog even een paar weken zoeken. Waarschijnlijk heb je dan zoveel mogelijkheden dat je niet meer kunt kiezen!
Toch6 [verwijderd] ja ik ga wel even wachten nu. Er zal toch wel iets zijn in beide maten, binnen budget en in de juiste kleur 😉
smax [verwijderd] Bij Lot en Stef online gekocht. Is van B.nosy. Is bij meerdere winkels te koop hoor. Deze kleur staat mijn dochter altijd zo mooi.
Lumihiutale [verwijderd] Hier ben ik ook al 2 uur met zijn bezig in slaap te krijgen 😑 Hopelijk slapen ze snel!
[verwijderd] STOMME K MUG! Hoe durf jij net op het moment dat ik de klamboe opzij doe voor mijn dochter naar binnen te vliegen? En als ik je dan neersla, dat ik je nergens meer kan vinden. Hoop toch echt dat het raak was...
Rietjesbeker Oef, wat een kort nachtje zo, 03.00 uur op bed, 06.30 er weer af. Een concert is leuk, maar de dag erna... (en ja, ik moet werken)
[verwijderd] Madeliefje06 Heb je je man nog kunnen bereiken gisteren? Hopelijk is de rust weer terug gekeerd!
Marshmallow @Cactusje pff zo kut hé, ik ken het gevoel. Heb het overleefd met pijnstillers Madeliefje06 en al iets van hem gehoord? Ik werd wakker van dochter om 5.10 Hoezo vakantie 😂😂, gelukkig hoef ik niets te doen.
Kyra73 Honkeytonk oei pijnlijk. Ik wrijf altijd met een stukje rauwe aardappel eroverheen als ik gestoken ben. Misschien helpt het nu nog als je dat doet.
Strandbal Honkeytonk oo ja dat is echt pijnlijk! Ik ben eens op mijn werk in mijn nek gestoken door een wesp. Ik zat achter de kassa en ik zag hem al rond vliegen dus ik was op mijn hoede (ben echt bang voor wespen). Hij zat boven in de lamp. En uit het niets werd ik zo in mijn nek gestoken. Het heeft dagen geduurd voordat de pijn weg was. Maar ik vermoed dat we een nest hadden want ik was niet de eerste die gestoken was.
Strandbal Ik klaag nu over mezelf. Ik vind dat ik te lui ben. Eigenlijk moet ik zoveel in huis doen, maar als ik dan eens een dag alleen ben zit ik te luieren. Niet dat het super ranzig is en overal viezigheid zit, maar het lijkt me heerlijk als schoonmaken je hobby is.
Louelle81 Ok. Dus deze week gaan we een weekje weg binnen Nederland. Het weer is zwaar bagger! Maar toch ben ik ij dat we gaan, gewoon ff weg uit onze eigen omgeving. En gelukkig is er binnen genoeg te doen! Dus niet helemaal een klacht. Haha