[verwijderd] Pimpelmeesje Veel succes vandaag! Dat het maar mag leiden tot het creëren van een heel fijn thuis!
Rietjesbeker Er wordt in onze buurt gebouwd en vandaag begonnen die lui al voor zes uur! Echt, waarom zo vroeg? Dit is een woonwijk mafketels! En ja, hier ga ik dus een klacht over indienen.
Angel1980 [verwijderd] wat ontzettend naar voor jou.. 😕 Daar zit je echt niet op te wachten. Ik hoop dat het uiteindelijk een fantastisch feest gaat worden, met óf zonder je moeder.
[verwijderd] Nimue Wat ontzettend verdrietig! 🙁 Het is zo pijnlijk als je ouders je niet accepteren zoals je bent. Sterkte! En misschien proberen om toch meer je eigen weg te gaan, al snap ik dat dat heel moeilijk is.
Honkeytonk Nimue och meid toch. Wat vreselijk dat je moeder zo met je omgaat. Op welke vlakken ben je nog afhankelijk van haar? Kan ik met iets helpen zodat je niet meer afhankelijk van haar bent? Heel veel sterkte!
Lovely83 Honkeytonk gisteren nog een paar uur misselijk geweest, na die tijd gelukkig niet meer! Het is dus maar gewone zwangerschapsmisselijkheid en daar ben ik zo blij mee! Lief dat je vraagt 😘
Honkeytonk [verwijderd] pfff nou ja zeg. 🙁 Wat vervelend zeg. Ik hoop dat je een super leuk feest gaat hebben hoor! Stomme mensen ook die niet gewoon even hun gedoe opzij kunnen zetten en altijd van alles moeten verpesten. Kan je dat ook gewoon niet eerlijk zeggen tegen je mama? Van mam, nu is het klaar. Prima dat je ruzie hebt, maar zet je er over heen en doe alsof je neus bloed of kom niet. Ik heb namelijk geen ruzie en het is ook mijn familie.