Toch6 Ik heb buikpijn, ben moe en moet heel de woning opruimen en schoonmaken want we krijgen morgen visite en die willen ook graag alles bekijken. N ik heb heel de week "niks" gedaan dus werk zat nu. Ik wil niet 😑
Ysabella Vulpen haha! Nou pillen hou ik nooit binnen, infuus daar reageer ik allergisch op en ik heb nu van de verloskundige gehoord dat er ook injecties bestaan, dus ik ga maandag maar eens de huisarts bellen met de vraag hoe en wat. Ik ben benieuwd. 🤪
Dahlia Ysabella perfect moment voor! Overal te kopen op het moment én iedereen doet vrijwillig zn deur open...smakelijk! 😉 Sterkte met de echte oplossing 💋
Cactusje Liekje81 Heb ondertussen bericht dat het pakketje bij de vevoerder ligt dus ik verwacht het toch binnenkort😁
[verwijderd] Tantetil Nou, eerlijk gezegd niet. Nog steeds weinig energie, prikkelbaar, koud en emotioneel. Ik heb het volgehouden tot de bedtijd van dochter (20:30 uur), maar kan mijn ogen nauwelijks meer open houden, dus nu duik ik zelf ook mijn bed in.
[verwijderd] Tantetil Hooyo-shimbir Helaas vanochtend weer slecht wakker geworden. Weer vervelend gedroomd. Duidelijk weer een verwerkingsdroom. Ik had hoofdpijn en voelde me heel verdrietig. Nu, dik anderhalf uur later, begin ik pas een beetje bij te komen. Die emdr valt me toch wel zwaar. Ik hoop dat ik er de komende week wat minder last van heb. Zou het wel leuk vinden om in de herfstvakantie lekker te kunnen genieten van dingen doen met mijn dochter.
[verwijderd] Dat mijn zoon elke vakantie ziek is,hopelijk knapt die nu snel weer op zodat we ook nog wat leuks kunnen doen.
Tantetil [verwijderd] wat een narigheid, maar gelukkig trekt het na 1,5 uur wel een beetje weg. Misschien kun je de komende week er rekening mee houden dat je sochtends even tijd nodig hebt om bij te komen en je daarna wel leuke dingen kan plannen.
Tantetil [verwijderd] nou kijk, dan heb je nog de rest van de dag om iets leuks te doen. Ik zou van de week lekker met je dochter naar het bos gaan, dat zal je vast goed doen.
Marshmallow Ik ben echt kotsmisselijk en van die vlagen dat ik het echt snikheet heb (ik zou kunnen rondlopen in een hemdje). Ik hoop niet dat ik ziek word 😑
Rietjesbeker Marshmallow je mag wel wat van mijn kou hebben, ik heb nu meerdere lagen kleding aan en ril nog steeds. Geen ruil voor de misselijkheid, die heb ik al.
Marshmallow Rietjesbeker oh dat is ook niet fijn? Heb je koorts? Ik hoop echt dat het meevalt hier. Heb voor dinsdag vrij genomen zodat zoon en ik samen wat kunnen doen.
Rietjesbeker Marshmallow nee, koorts geloof ik niet. Hopen dat dat ook niet komt. Vanavond maar vroeg op bed.