Pimpelmeesje Pff wat een moeilijk gedoe joh om wat voor elkaar te krijgen. En dat voor een rug die een paar centimeter breder moet. Heel zwaar ja.. 🙄 Belachelijk ook joh dat je zo lang moet wachten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet op de hoogte ben van het hele WLZ gebeuren. Mijn dochter heeft er "helaas" nog geen indicatie voor. Maar het klinkt wel weer als heel veel tijd die veel beter besteed zou kunnen worden. Daar zullen genoeg mensen last van krijgen..
Elsie89 een diploma zal mijn dochter (waarschijnlijk) ook niet halen hoor. Het gaat hier echt om haar zwemvaardigheid. Ze is in principe motorisch in staat om zwemvaardig te worden en hier ook nog leerbaar genoeg voor op dit moment (wij hebben geen idee waar haar plafond zit, kan snel komen, kan nog een tijd duren). Ik hoor trouwens steeds vaker over kinderen die twee keer per week zwemles hebben. Nooit verkeerd om het er eens over te hebben 🙂
[verwijderd] goh geen idee eigenlijk. Ik weet dat dat wel in een dorp in de buurt door een fysio gegeven wordt. Maar ik weet niet of mijn dochter daarvoor in aanmerking komt. Dit vind ik wel een goede om eens na te gaan!