[verwijderd]
Het is volkomen normaal dat jij soms zo reageerde naar je dochter toe, ik denk dat iedere ouder wel eens heeft gezegd, stel je niet zo aan of ff geen geduld voor dat gepiep had. Wij weten op dat moment toch niet dat er misschien meer achter zit? Zelfs ik met mn gas tegen mn zoon hoor haha. Maar dat is meer omdat ik niet wil dat hij angsten ontwikkelt.
GAS is enorm gecompliceerd. Niet alleen ik maar mijn hele gezin lijdt eronder. Ik heb vaak genoeg mn relatie willen beëindigen omdat ik vond dat ik hem in zn leven beperkte. Hij moet zoveel rekening houden met mij. Vandaag dacht ik dat er bijna geen goede manier is om met mij te communiceren, of met mijn gevoelens rekening te houden. Het is mijn eigen battle tegen mn gedachten en angsten, die ik moet proberen te overwinnen. En ik ben nu niet op mn ergst gelukkig, het gaat steeds beter. Terugvallen los ik sneller op. Ik begin het steeds meer te snappen.
Jouw dochter is nog jong en kan nog goed gestuurd worden. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer zij de juiste begeleiding krijgt zij hier geen problemen aan ondervindt in de toekomst.
Mijn jeugd is heel anders verlopen. Ik kon mijn gevoelens en emoties niet kwijt. Mijn vader wuifde mijn issues altijd weg. Ik moest me niet aanstellen. Mijn moeder was psychisch niet stabiel. Dus ik stond er alleen voor met mijn gedachten, gevoelens en gedrag. En ik ben er gewoon niet goed mee omgegaan. Tel daar een erfelijke factor bij op en je hebt mij😊.
Anyway ik kan door blijven vertellen erover maar denk niet dat dit de juiste plek daarvoor is. Wat ik wil zeggen is als je er eens over wil praten of ventileren, tips, advies kun je me altijd pben he!