Wat een gezeik om een rekening voor mijn oudste te openen. Vorige week online aangevraagd. Deze week de papieren binnen en Vanmorgen moest wat terug gestuurd worden met de retour envelop. Alleen zat die envelop er natuurlijk niet bij. Ik gebeld, het kon opgestuurd of afgeleverd worden bij de vestiging in de stad verderop. Ik moest toch die kant op dus afgeleverd, dat vonden ze het ook al vreemd dat er geen retour envelop bij zat. Nou ja, foutje kan gebeuren, geen man overboord. Vanmorgen hadden ze mijn man gebeld, mijn man had mijn nummer doorgegeven en verstond er vrij weinig van. Hij begreep alleen dat er iets goed mis was met die rekening voor dochter. Tijdens zijn schoonheidsslaapje hadden ze weer gebeld, ik bel dat nummer terug, computer aan de lijn waar je dus niks mee kan. Ik bel het algemene nummer, vrij snel aan de beurt, maar ze kon niet meteen zien wat nou het probleem was. In de wacht terwijl de mevrouw het uit zoekt. Een kwartier later is het probleem gevonden en opgelost, ik opende een en / of rekening voor mijn dochter vanaf de en /of rekening van mij en mijn man en dat schijnt dus eigenlijk niet te kunnen? En mijn telefoonnummer hadden ze dus ook niet want dat moet ik in de app veranderen, ik weet toch zeker dat ik bij het online aanvragen míjn telefoonnummer heen ingevuld....
Alles is ondertussen geregeld, bellen ze net toch wéér mijn man op terwijl ik het telefoonnummer ondertussen ook al veranderd heb. Hij had weer mijn nummer doorgegeven en belde mij net of ze mij nu zelf al eens gebeld hebben. Nee dus en het is al geregeld...