Mijn man werd net even een gigantische tokkie....dochter kwam thuis dat ze gepest werd door een jochie verderop. En hij zou hebben gezegd dat hij haar met een mes zou steken. Nou man was net een dolle stier. Hij stoof op dat huis af en die mensen staan bekend om hun grote mond dus ik ben er maar achteraan gegaan, maar ik zat dus in mij kloffie, haar in een knot, make up verlopen. Man was inmiddels aan het schreeuwen, die vrouw was aan het schreeuwen, dochter huilen. Ik vond het echt verschrikkelijk. Dus ik zei tegen mijn man dat hij naar huis moest, maar hij was echt witheet. Die vrouw schreeuwde ook wacht maar toen mijn man thuis komt. Dus ik heb mijn man gepakt en gezegd dat hij als de sodemieter naar huis moest. Dus ik nog met die vrouw praten en excuses aangeboden voor mijn mans gedrag. Thuis meteen man erop aangesproken dat hij niet zo moest schreeuwen. En ja hoor daar stond die man voor de deur, stress schoot door mn lijf. Ik zei tegen mijn man je gaat nu je excuses aanbieden hoor! Gelukkig deed hij dat ook en legde hij uit dat door dat verhaal van dat mes er iets knapte. Bleek ook dat dat jochie dat en jaar geleden had gezegd maar goed.....gelukkig is het met een sisser afgelopen, maar ik voel me er nog helemaal naar van.