Tantetil [verwijderd] Ah nee! Wat ontzettend klote voor je!! De reis zal ook wel verschrikkelijk zijn geweest. Heb hulp of is iedereen op vakantie? Ik woon redelijk in de buurt geloof ik, dus zou je kunnen helpen.
Dahlia [verwijderd] sterkte! Redt je t wel met je dochter alleen dan? Weet je wel zeker dat alle hormonen uit je lichaam zijn of zit je tegen de operatie tijd aan?
Marloes80 Ai, Dastyqueen, wat ontzettend vervelend... Pak thuis nog even je rust, hopelijk in je eigen bedje snel wat minder pijn.
Marloes80 Pfffff wat was het vanmiddag DRUK!! Onze jongste wilde naar de pop Up store van Enzo Knol... maar niet te doen. zijn nog even een uurtje een rondje gaan rijden en daarna poging 2, maar de rij was nog net zo lang. Dus ... geen selfie
Ansji [verwijderd] Bah! Dat is echt balen! Veel beterschap, ik hoop dat het nu snel beter gaat nu je thuis bent en in je eigen bed kan liggen. Krijg je hulp voor jou en je dochter?
Tantetil [verwijderd] fijn dat je een vangnet hebt! Ik hoop dat de pijn minder wordt nu je thuis bent.
Kipsate [verwijderd] Wat enorm frustrerend moet dat zijn. Ik ben volgende week maandag en dinsdag ochtend in Noord, mocht ik iets voor je kunnen doen. Een boodschapje langs brengen o.i.d. dan moet je het laten weten hoor. Kleine moeite.
Theezeefje [verwijderd] Sterkte! Ik heb je verhaal over hoe en wat ooit gelezen,maar wat doen ze precies met die operaties? Lijkt me heel zwaar en vervelend elke keer maar weer. 😢
Pimpelmeesje [verwijderd] brr wat vreselijk zeg. Kunnen ze deze operaties wel blijven uitvoeren? Kan je niet eventueel naar Duitsland om vaker te gaan?
Theezeefje [verwijderd] Bedankt voor het uitleggen, echt heel heftig! De operaties lijken me ook niet zonder risico. Hoop dat ze in de toekomst je beter kunnen helpen/ behandelen. Dikke knuffel! 😘
Hopsatee Ik ben zo toe aan onze vakantie. Het is zon gekkenhuis op mijn werk. Ik voel me alsof ik een hardloopwedstrijd aan het doen ben, de finish zie, en die laatste 100 m kruipend afleg nu. Ik kan niet meer hoor, zoveel stress 🤯
Vulpen Hopsatee Hoe lang moet je nog tot de vakantie? @[verwijderd] Sterkte, balen zeg! Tantetil 😬 Daar zou ik me ook naar door voelen...