Pimpelmeesje Vulpen Tantetil Hooyo-shimbir [verwijderd] [verwijderd] Robije We zo'n nog geholpen uiteindelijk 😁
Cactusje Ysabella Dan heeft ie gewoon billenkoek nodig! Pietje1987 Dezelfde avond knapte de ontsteking al en de volgende dag voelde het meteen een stuk beter. Daarna gelukkig geen last meer van gehad.
Tantetil Ik heb echt al weken gedoe met de trein...net een uur in stilstaande trein gezeten. Ik ga naar huis, de groeten.
Robije Tantetil wat een ellende steeds.. Ben zo blij dat ik niet meer afhankelijk van het ov ben. Had ook altijd vertraging of treinen die uitvielen.
Ysabella Toch6 wat lezen jullie allemaal slecht de gebruiksaanwijzing, jullie lijken mijn man wel. 😂💁♀️
Tantetil Robije ja ik ben blij dat ik thuis kan werken hoor, anders was ik pas na 11 uur op kantoor .
[verwijderd] Cactusje Ik ook. Ik was heel blij dat buienradar eindelijk wat buien aankondigde. Maar helaas is er geen druppel gevallen
Cactusje [verwijderd] Hier geeft ie voor morgenmiddag op z'n vroegst regen aan. We wachten het af.. zal wel weer flink tegenvallen.
Marshmallow Ik ben al wakker sinds 4 uur en volgens mij is mijn linkeroog ontstoken. Voelt wel zo iig. Dat wordt een lange dag 🙁