Sorry even klagen over schoonmoeder🙈
Van de week hebben zij en man ruzie gehad, man maakte een opmerking over dat ze telkens met oordoppen in op haar telefoon zit en zich daardoor afsluit voor ons. Zij gaf mij hiervan de schuld, want ze voelt zich niet welkom en ik praat niet tegen haar. Klopt als je de hele tijd met oordoppen in zit praat ik niet tegen je, daarnaast lig je altijd in bed. Maar goed ik man belooft eens te proberen wat meer tegen haar te praten 😒. Gisteren geprobeerd, ook waar man bij was. Op zich prima gegaan, alhoewel ze niet echt op mij reageerde. Man wilde haar vandaag ook nog even kans geven om op de kinderen te passen omdat hij graag wil dat ze een band krijgen ( heeft ze al 2 maanden de kans voor gehad) Ik maar mee akkoord gegaan aangezien het om maar 2 uurtjes ging. Je kunt wel raden, ze heeft 2 uur lang met oordoppen in op de bank gezeten. Jongste had een vieze luier die niet verschoont was en toen ik thuis kwam is ze direct naar boven gegaan. Als ik nu nog 1 keer uit haar mond hoor dat haar gedrag door mij komt krijgt ze van mij de waarheid en hou ik nergens meer mijn mond over. Ookal blijft ze dagen doorratelen! Ga ik wel naar een hotel. En mijn man? Die mag nu mooi voor aankomende maandag oppas regelen aangezien hij besloten heeft op zijn vrije dag te werken en ik no way de kinderen bij haar laat!