Ik word echt helemaal knettergek van het feit dat iedereen maar denkt mijn huis en caravan vol te kunnen stoppen met zooi!! Dinsdag op de camping komt mijn zus aan met een mega waterpistool voor mijn dochter, superlief maar we hadden er al een bij ons! En ze komt aan met kluifjes voor de hond en twee opblaas kussentjes voor de hond die ik wel kan vullen met water zodat ze er op kan gaan liggen en het wat koeler is..... die hond is voorzien van alle gemakken in voedsel en spullen, we moeten al die zooi straks ook weer mee naar huis zien te krijgen zonder dat we drie keer moeten rijden dus hoepel op met extra rotzoooooooiiiiii!!,,,
Inmiddels zijn we een dag thuis ivm met de warmte voor de hond, komt mijn moeder aan met kauw staafjes, natter en bekertjes met de mededeling “T (dochter) gaat ijsjes maken voor de hond”
dat gaat T dus niet doen! En je mag alles weer meenemen voor je eigen hond!
Bel me aub op of app me met de vraag of ik dit allemaal wel wil hebben of doen dan kan ik meteen zeggen dat het niet hoeft!!!!! En mijn hond doet het prima op brokken en water, ook als het warm is.