Ok, ik heb echt een rare dag.
Vanmorgen mijn oudste weggebracht naar kamp. We moesten lopen naar de plaats waar de bus zou komen, dus wij bepakt en bezakt. Op het schoolplein praat ik gaandeweg tegen een juf van de opvang, ik kijk niet voor me, en BAM! daar struikel ik over zo'n speeltoestel van de kleuters. Echt knal met mijn scheen ertegenaan, ik vlieg voorover (ze heeft vast mijn ondergoed gezien), beland met mijn handen plat op de grond, terwijl de slaapzak, rugzak en slaapmat van mijn dochter alle kanten op vliegen. Op een redelijk vol schoolplein (vakantieopvang).
's Middags op het werk probeer ik een stukje kip van de brochette te halen, schiet mijn mes uit en vliegt er rode saus naar mijn collega. Spetters op haar gezicht, haar handen, zelfs op haar jurk. Gelukkig was het niet heet. Ik aangeboden om eventuele stomerijkosten te vergoeden, gelukkig kon ze er om lachen, maar o wat schaamde ik me.
En net valt mijn telefoon door een heel stomme reden (ik was gewoon niet aan het opletten) op de grond. Lichte krasjes op het scherm, maar wel het scherm zwart. Ik krijg nog berichten binnen, maar ernaar bellen lukt al niet meer. Dus morgenochtend naar mijn werk om hem om te ruilen, terwijl ik morgen vrij ben. Ik was net aan het wachten op een bericht over dochter op kamp, en nu kan ik dat niet lezen.🙁