Ysabella Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen omdat de buren besloten een “feestje” te geven tot 03.00 ‘s nachts in de tuin. Ik had al lang slaap medicatie in genomen en kon dus letterlijk niet mijn bed uit om uit het raam als een viswijf te gaan lopen schreeuwen. (Gelukkig maar😂) Ik sta alleen in geprogrammeerd voor N. als hij huilt en de rest is een verloren zaak. 🤐
Nescio Tantetil het is Vlaanderen.. daar kost bezwaar indienen 100 euro. De termijn is 30 dagen, nog altijd hebben we wat speling. Maar ik hoop echt dat het met die ene aanpassing wel goedgekeurd wordt!
Ysabella Tantetil dat was het ook echt. Gelukkig kwam er direct hulp van de huisarts waar ik mij wekelijks mocht melden om te kijken hoe het met mij ging en met N, cb die zelfs geregeld bij ons thuis kwam kijken, kinderarts echt iedereen dacht mee.
Vulpen De schoonmaakster heeft hoogstwaarschijnlijk de emmer leeggegooid in de wastafel en nu is ie verstopt😣 En het zit helemaal in zo'n meubel, azijn en soda werkt niet, blugh.
[verwijderd] Na 2 goede dagen voel ik me sinds gisteravond weer like crap, meeeeehhh 😩 misselijk, moe, duizelig, misselijk, boobs hurt, misselijk. Gisteren een etentje geannuleerd, vandaag een picknick. Ik voel me een halve kluizenaar..
iMoeder [verwijderd] Awwww. Bij mij ook vaak zulke dingen. Dochter was laatst ziek terwijl ik met een zeer leuke meneer op date zou gaan.. 😪
[verwijderd] iMoeder stom is dat 😔 Ze kunnen er niks aan doen, maar soms lijkt het wel alsof ze het bewust zo timen 😒
Cactusje Gister nog even gauw zwembandjes voor de jongste besteld omdat ze nieuwe moest en maandag gaat logeren. Ik wilde van die ronde, die niet gaan schuren. Die zijn hier natuurlijk niet in de winkels te vinden. Bol had ze, knetterduur maar ze zouden er dan vandaag zijn, want vandaag besteld morgen in huis, had er ook nog speciaal op gelet dat dat erbij stond. Ik bekijk vanmorgen even mijn mail hoe laat ze ongeveer bezorgd worden. Ze worden dus door gls bezorgd en zij bezorgen niet op zaterdag.. Het wordt dus pas maandag, als ze weg gaat. Nu mag ik vanmiddag nog zwembandjes shoppen..
Dahlia Man naar festival, jongste in bed dus samen met de oudste filmpje met wat lekkers... Kiest die weer dolfje weerwolfje 😏 Ik wil de kleine zeemeermin 😭 #somszouikweleenmeisjewillenhebben
Tantetil [verwijderd] ik heb door mijn werk veel te maken met verbroken relaties en het haalt echt het slechtste in mensen naar boven. Ik begrijp ook niet hoe mannen zo compleet kunnen veranderen en egoïstisch worden.
[verwijderd] Tantetil Ik ben oprecht heel verdrietig, verdrietig over hoe met zijn kind omgaat. Koopt hem om voor 2 uur maar toont verder totaal geen interesse in hem, buiten een beetje spelen om Ik moet proberen het een beetje los te gaan laten maar ik voel gewoon enorme teleurstelling in de man waar ik ooit zoveel gehouden van heb. Ik help hem met dingen, denk mee en zoek dingen uit met stank voor dank.
[verwijderd] [verwijderd] Dit is echt zo'n rot gevoel.. Ik ken het.. Helaas zal je moeten gaan accepteren dat dit iets is waar je kind mee moet leren omgaan. Misschien merkt hij het nu nog niet (weet niet hoe oud hij is), maar ook hij gaat dit een keer voelen. Het enige wat jij kan doen, is hem zo goed mogelijk opvoeden tot een stabiele jongen die met de teleurstelling kan om gaan en weet dat dit niet bij hem ligt. Sterkte!
[verwijderd] Potverdikke. Gisteren op vakantie gegaan. Vandaag snipverkouden en keelontsteking. Ik ben nooit ziek dus echt een grandioze timing dit
[verwijderd] [verwijderd] Hij weet nu ook niet anders dat papa even met hem speelt en naar mac donald meeneemt dus hij vind het wel prima! Alleen zijn gedrag word er niet leuker op want hij heeft er echt last van op sommige momenten. Ik doe mijn best zeker... ik moet ook gaan proberen er boven te staan.