Sevenof9 Tantetil paracetamol helpt wel een beetje, maar voel me nog niet geweldig. We zitten nu bij toy story 4 🙂 wel heel leuk!
Tantetil Robije het koraal...en daarnaast zit de delta en dat is best een tokkieschool. Maar gewoon in het rek op het schoolplein. Dat verwacht je toch niet. Ik dacht altijd dat je bij de grote l werkt...hoe ik daar nou bij ben gekomen?
Robije Tantetil de grote l 🤔🤔🤔wat bedoel je daarmee? Ik werk bij de rode supermarkt. (Kom jij toch nooit dus kan t wel zeggen 🤣) Maar ik hoor regelmatig dat bij dat stuk echt tuig loopt. Maar echt asociaal dit. Ik zou wel aangifte doen van vernieling.
Tantetil Robije ik dacht de grote lidl in zaandam. Hoe weet je dat ik daar nooit kom? Had ik dat verteld? Toevallig ga ik sinds kort wel wat vaker op de woensdag. Ik ben even in mijn hoofd de gezichten voor me aan het halen maar denk dat ik jou niet gezien heb...
Born2bme Tantetil Woww wat vreselijk asociaal zeg! Ik kan hier zoooo kwaad van worden! Idd aangifte doen hoor!
Robije Tantetil omdat jij je boodschappen online besteld toch? Op woensdag ben ik er maar tot 11:30. Ik heb jou nooit gezien denk ik. (ik ben de enige vrouw in de winkel met teamleider op haar rug)
Tantetil Robije dat was het plan maar nog steeds nooit gedaan. Dan moet ik je wel gezien hebben, mijn hersens kraken.
Kipsate Robije Jaa! Haha, al jaren. Jullie moeten elkaar haast wel eens tegen het lijf gelopen zijn dan. Ze werkte altijd in Almere, nu al een tijdje in Utrecht.
Robije Kipsate Ik heb eerst in mn eigen woonplaats gestaan en nu sta ik al heel lang in tantetil dr woonplaats. Dus denk dat ik haar niet ken.
Kipsate Robije Zou wat zijn haha. Ik heb er zelf 5 jaar lang mijn bijbaan gehad. Toen waren de bedrijfsfeesten nog in bobs saloon, heb daar nog een keer verkering aan overgehouden 😂