Hooyo-shimbir Ohja en waar ik over wou klagen is hoe moe ik ben na een week leven op 5-6 uur slaap per nacht. Was zaterdagavond om 22.45 klaar met dweilen, want ja mโn huishouden gaat ook gewoon door.
Softbasegaming Hooyo-shimbir ik vind berichten over je studie altijd zo interessant ik zou ook heel graag in een lab of iets willen werken. ๐ฅบ
Vulpen Softbasegaming Ik heb die behoefte nooit gehad, maar het idee om van 9:00 tot 23:00 bezig te zijn met een studie zou mij enorm afschrikken. Dan vraag je wel heel veel van je studenten zeg... Ik bewonder het enthousiasme van Hooyo-shimbir dan ook enorm ๐
June Ik zet een reminder in de agenda zodat ik niet vergeet extra kleren mee te geven voor de modderweek op de bso.. wie vergeet er extra kleren mee te geven voor de bso.... zucht...
Nescio June ik vergeet continu van alles. Vooral als ze materiaal vragen voor school. Ze krijgen dat meestal net op de laatste dag mee ๐ฌ
Snoeki June hooguit krijgt je twee varkentjes mee naar huis die rechtstreeks door kunnen lopen naar de douche ๐๐ฌ
[verwijderd] Mijn verkoudheid lijkt nu meer op hooikoorts. Heb ik nooit maar hoe verklaar ik anders dat ik blijf niezen?? Heb het 1x eerder ook bij een verkoudheid gehad en toen werkte een anthistaminicum. Hoop dat dat nu ook zo is want dit is ellendig. Neus helemaal stuk van snuiten ook.
[verwijderd] Softbasegaming bij mij helpt het fantastisch! Nog wel verkouden maar volgens mij had ik allebei ofzo? In elk geval geen loopneus en niezen meer na vier dagen.
Vulpen Nescio Kijk, en daarom heb ik nu een magneetbord in de keuken gehangen, lijkt me handig als ik het daar dan kan noteren en het zo kan onthouden ๐
June Snoeki zoiets. Vooral de jongste kan echt erg zijnโฆ Ze heeft nog een nieuw shirt aan ook. What was I thinking!! Ik ga ze maar op tijd ophalen. Dan kunnen ze in bad. Mijn huis wordt ook nog schoon gemaakt vandaag. Daar kunnen we ook 10 minuten van genieten ๐
Snoeki June Even uit laten kleden bij de deur dat werkt hier wel goed en even buiten springen voor de naar binnen mogen. ๐
June Snoeki Femkes Het viel mee. Ze hadden alleen wat modderfiguur gemaakt. Ze waren niet van top tot teen zwart. Dat komt vast later deze week ๐
Vulpen [verwijderd] Fijn dat het helpt! Ik ben het dit jaar zonder medicijnen aan het proberen omdat ik vorig jaar hier las dat je daar zo moe van kunt worden. Nu ben ik niet moe maar nies ik me wel al weken te pletter ๐
Marshmallow Ik ruik weer rook, dacht dat ik ervan af was ๐ซ Volgens mij is het 5 weken geleden dat ik naar de ha neem geweest, daarna 2x ongesteld geweest zonder rook geur en nu ruik ik het weer, terwijl ik nog lang niet ongesteld moet worden ๐๐ถ