Ansji Hopsatee Vulpen
Het zijn de periodes waarbij hij dingen van zichzelf moet dus: zelf de deur open en dicht doen, als eerste naar beneden. En dat klinkt allemaal normaal maar bij hem gaat het erg ver. (Hebben we de 20e ook een gesprek over bij een hulp instantie)
Dus meneer word wakker en dan ligt zijn deken ‘niet goed’ of dan ligt zijn kussen (waar hij niet eens op slaapt) ‘niet goed’ en dat moet dan allemaal recht gelegd worden en daarna MOET hij 2 kussen geven en als dat niet gebeurd roept hij mij 5 minuten later weer. En het aller ergste ik doe dit dus elke nacht alleen want als mijn man binnen komt (die overigens veel meer geduld heeft ‘s nachts) is het gillen en ‘nee mama moet komen’ dus ja, zeer vermoeiend voor N en mij. En soms helpt heel streng toespreken, maar ik heb gewoon het idee dat hij er echt niks aan kan doen dus dat vind ik geen optie meer.
Dit gedoe heeft hij trouwens overal, dus ook buiten dan ziet hij een BMW en als ik dan niet bevestig word hij steeds hysterischer en blijft hij roepen ‘mama dat is een bmw toch?!?!’ ‘Maaaamaaaa EEN BMW!!!’
Dit soort dingen begonnen toen hij 1 jaar en 4 maanden oud was, hij kende toen eigenlijk alle kleuren al en begon dan het zelfde te doen als bij het voorbeeld van de bmw.😔