Cactusje Marshmallow Nee joh, natuurlijk denkt ze dat niet. Niemand laat toch het achterste van de tong zien tijdens de intake?
Sweetl Kom net thuis, heel de achtertuin staat blank😮😳 het gras staat helemaal onder, de tegels ook... Bij mijn werk regende het helemaal niet zO hard en veel..hier blijkbaar wel..
Hooyo-shimbir Sweetl gelukkig je achtertuin. Ik had het slaapkamerraam bij dochter open laten staan en die kan vanavond niet op dr matras slapen 🙈
Ysabella Hooyo-shimbir is het matras ook schoon wie kan nou zeggen dat hij/zij het matras schoonmaakt? (Ik in ieder geval niet.👀) En jij doet het ook nog op een manier dat het je geen enkele moeite kost gewoon het raampje open houden als er een hoosbui aankomt. 🤪 Heb je een reserve matras?
Sneeuwvlok Hier vanmiddag ook een hoosbui. Net toen ik bij school stond om de kinderen op te halen. We waren alle 3 doorweekt, ondanks m’n winterjas waren alle kleren nat. Het duurde ook echt lang, we waren al een tijdje thuis toen het droger werd.
Lovely83 Morgen is het Eid en ik moet nog van alles van mijzelf, ik ben al 2 dagen bezig om alles in huis te schrobben haast tot het manische toe 🤦🏻♀️ en heb ik inmiddels al wel 150 koekjes gebakken. Ik ben zo moe, maar heb op dit moment geen rem wat ik zo ontzettend irritant vind.
Jules Lovely83 Dat klinkt erg vermoeiend inderdaad. Genoeg is genoeg zou je zeggen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan vrees ik. Wel van genieten hoor na al die moeite!
Lovely83 Jules ik gun mijzelf nu even een uurtje rust...ik moet natuurlijk nog wel morgen overeind kunnen staan besefte ik mij ineens.