Mamabeertje Vulpen Beterschap voor je meisje! Zieke kindjes zijn altijd zo zielig. Ik denk altijd geef het maar aan mij
Vulpen Mamabeertje Ja dat denk ik nu ook. Ik voel me radeloos, ze heeft op het moment enorme jeuk en pijn en kan er niet van slapen, het is zó zielig 😭
[verwijderd] Ysabella o jeetje.. is het een goed gesprek geweest? Heb je het idee dat je N goed kon omschrijven naar haar? Ben erg benieuwd wat haar idee is om nu te doen. Kennismaking met N ook? vragen vragen 😃
Ysabella [verwijderd] ik pb je vandaag/vanavond even oké? Ik denk niet dat ik hier alles online wil hebben. 🙈
Sweetl Kindddd waaaarommmmm (M knalt ff met zijn hoofd tegen een houten punt van een bak buiten. ) bloed en dat word een huge bult.
Toch6 Toch6 mannen kunnen niet zoeken. Man keek vanmorgen op de schuurzolder, zag hem niet. Ik kijk vanmiddag en binnen 5 sec zie ik hem liggen 🤪 nu alleen de wimpel nog
[verwijderd] Eindelijk een jurkje gevonden waarvan ik dacht dat die leuk zou staan. Vandaag binnen gekregen en ook deze staat voor geen meter. Ik heb al zo'n hekel aan mn lijf en als ik dan ook nog geen leuke kleding kan vinden werkt niet echt mee😅
Deliana [verwijderd] Balen is dat hè... Ik heb de afgelopen jaren wel 200 jurken gepast en besteld en ben tot de conclusie gekomen dat jurken gewoon niet bij mij passen. Ik heb er gewoon het figuur niet voor. #stom
[verwijderd] Vulpen zo sneu hè. Hier hielp havermout goed! Ze in bad doen, wat havermout in een washandje doen, dichtknopen en in het bad leggen.
Mamabeertje Vulpen Ik herken het van mijn dochter. En dan sliep ze bijna en dan begon ze weer te gillen van de jeuk. Niets hielp.
Miek89 Vulpen hebben de buren het misschien? Zou babypoeder ook hetzelfde effect hebben? Hier hielp havermout in een washandje en dan flink natmaken zodat het melk achtig wordt. En dan deppen op de plekjes.