[verwijderd] Mijn kapper heeft mijn afspraak van morgen afgezegd. Ze zitten allemaal in quarantaine na een covid contact. Ik heb het gehad en ben al lang gevaccineerd maar dat doet er natuurlijk niet toe. Dit is mijn verdiende loon omdat ik in de lockdown illegaal naar een kapper ging bij iemand thuis.
June Ik ben zo godgloeiende takke tyfus tering kut zooi klaar met thuisonderwijs. Kind heeft snappet mee. Handig denk je... oh nee toch niet want als internet er door een kan storing door dat klote bedrijf Ziggo eruit ligt, moet je je wachtwoord opnieuw invoeren. En zo'n kutapparaat slaat dat dus niet op. En omdat wij beide met vertrouwelijke info werken hebben we geen wachtwoord dat ik zo even kan oplepelen én moet ik via de kluis van mijn man deze opzoeken maar die zit in een overleg. En natuurlijk komt het weer op mij neer. want hij is aan het werk.
Meca June Oh dat is inderdaad goed klote! Ik hoop dat je man ondertussen je heeft kunnen helpen anders kan je hem misschien appen?
Nescio June het is gewoon k*t. Scheld hier maar goed, dat lucht hopelijk wat op en sterkte voor vandaag!
[verwijderd] Mijn man zijn rooster wordt compleet overhoop gegooid. Daar gaat 3 maanden zorgvuldige planning van mijn werk en oppas 😪. Hoe gaan we dit nu weer rond krijgen.
Bloem [verwijderd] Ah nee joh. Rot is dat zeg. Hier is dat ook vaker. Ineens van alles wat anders is. Echt vervelend is dat.
[verwijderd] Bloem Pff ja, het gewoon in dat zoon 4x per week door iemand anders op bed gelegd gaat worden en we oppas nodig hebben. (Ik werk in de zorg, man in de horeca.)
Ysabella Jeej, ik wacht bij de OK omdat er adertjes in mijn neus dichtgebrand moeten worden. En ik ben opeens mega zenuwachtig. 🤦🏼♀️
[verwijderd] Ysabella succes! Hier vonden alle kinderen het een goed idee om vannacht een paar keer wakker te worden en uit bed te komen. Ik ben moe😴
Ysabella Ik doe dit dus nooooooit meer. Ik raakte in totale paniek. 🙈🤦🏼♀️ Tijdens mijn bevallingen heb ik geen kick gegeven en hier zei ik ‘ stop maar ik wil naar huis’ Vre-se-lijk. Ik had het gevoel dat ik stikte door de verdoving.
Nescio Ysabella wat naar zeg! Maar gelukkig is het achter de rug nu. Blijft de verdoving lang nawerken? Dat lijkt me best gek voelen op die plaats?