Tantetil
Ysabella
Ik zat in galop en een ander paard schrok ergens van. Daar schrok míjn paard weer van, dus hij maakte een gekke sprong naar links en ging er in die richting vandoor. Ik was hem snelheid aan het laten minderen en bedacht me net dat ik daar toch maar goed op gereageerd had met mijn balans en mijn zit, toen hij in volle vaart een scherpe bocht maakte. Dat kwam voor mij zo onverwachts dat ik helemaal uit balans kwam en eraf vloog. Het was echt hoog! Ik weet nog dat ik op een zeker moment dacht dat ik op dat moment de grond zou raken, maar dat ik gewoon verder viel en dat ik echt verbaasd was dat ik er nog niet was! 😂
Ik kwam keihard terecht op mijn heup. Ik kon niet meteen weer opstaan en toen ik eenmaal opstond werd ik misselijk, zag ik sterretjes en viel mijn gehoor deels weg (alsof je mensen van achter glas hoort praten). Ik heb echt even met mijn hoofd tussen mijn benen gezeten.
Nu gaat het wel weer. Ik heb alleen pijn aan alle spieren aan mijn linker zij, bil en been. 🙈 En mijn linker elleboog. Zolang ik langzaam loop gaat het wel.