Nescio June nu je het zegt wel, maar ik koppel Insta en leden niet altijd aan elkaar ofzo. Ik weet natuurlijk wel wie wie is als ik erover nadenk, maar toen je me hier vroeg naar mijn roepnaam legde ik de link niet meteen ๐
Hopsatee Ik heb een hele internationale naam. Gaat overal goed. In tegenstelling tot die van mijn man ๐
Liekje81 Dafne net opgehaald van de manege. Ze had deze week ponykamp. Ma tm. woe 9.30 tm 17.30. En woensdagmiddag gezwommen met zn allen. Gisteren 9.30 afgeleverd, met overnachting. Ze hebben boven de kaasmakerij geslapen. Met dit als uitzicht, haha. Gisteren hadden ze bonte avond in regenboogthema.
Vulpen Zonnebloem Die is lekker bezig geweest! Stoepkrijt vind ik zelf niet zo erg omdat het makkelijk weg gaat ๐ Onze tuin ziet er geregeld zo uit.
Huggybird Zonnebloem ah ik dacht nog โStoepkrijt wel lachen, verf niet lachenโ maar als je het naar binnen loopt is het minder geinigโฆ.
Zonnebloem Liekje81 dat is hier standaard. Alleen de gang is nu een verlengde van het mooie kunstwerk buiten. ๐คช
Toch6 Femkes ja volgens maps zou het 15:30 zijn, zonder stops/files. Nu was het 18:00. Tot Duitsland gewoon echt op snelheid kunnen rijden want heel rustig.
Zonnebloem Huggybird het geintje begint vanaf de stoep zo de voortuin in, tot aan de voordeur. En daarachter zag je de stappen ook nog gezellig ronddwalen. ๐คช
Zonnebloem Vulpen stoepkrijt vind ik vre-se-lijk. Alleen al als ik het moet oprapen, daar krijg ik serieus kippenvel van.๐