Trees Toch6 in Tsjechië bij het Lipnomeer. De naam van de tentoonstelling vond ik echt briljant: Czech RepuBRICK 🤣 Ze hadden veel beroemde gebouwen uit Tsjechië nagebouwd.
Ansji Trees Mooie omgeving daar ook! Gaan jullie ook nog naar Ceský Krumlov? Ik vond dat een heel mooi middeleeuws stadje. Kasteel is ook echt het bezoeken waard!
Trees Ansji we zitten ongeveer 15 minuten rijden van cesky krumlov, waardoor we er al een paar keer heen zijn geweest. Kasteel nog niet bezocht (alleen even de beren), maar ik ben er 20 jaar geleden al geweest. Mijn man als kind. De kinderen hebben er niet zoveel interesse in (volgens mij zijn ze kastelenmoe 😬) dus ik twijfel nog of we gaan.
Ansji Hooyo-shimbir veel plezier! Ik hoop dat jullie een beetje rust vinden en kunnen genieten van elkaar en de omgeving 😘
Huggybird Honkeytonk wauw! Staat hem super goed!! 😍 is hij er blij mee ja? Fijn hoor! T kreeg in groep 4 een bril en was er ook heel blij mee.
Ansji Trees Hahaha, dat snap ik! Er zit een mooi authentiek theater bij het kasteel. Wij hadden toevallig een heel geanimeerde gids die leuk kon vertellen over niet alleen de geschiedenis van het kasteel, maar ook over de legendes die bij kasteel horen. Ik hou daarvan en dat maakte het extra leuk. Veel plezier nog daar! 😊
Trees Ansji dat klinkt ook erg leuk! Ik wil nog wel samen met mijn man naar een kunstexpositie in cesky krumlov, terwijl de kinderen op de camping blijven. Misschien dat we dan zonder kinderen nog het kasteel gaan bezoeken.
Honkeytonk Huggybird hij is er wel blij mee maar hij vind het ook gedoe. Maar hij pakt hem toch steeds zelf weer, dus hij ziet het voordeel ervan in!
Huggybird Honkeytonk vast even wennen, maar het is vast snel gewoon zeker als hij hem er steeds bij pakt.
Hooyo-shimbir Het was vandaag zo koud (10 graden) op de camping en non-stop regen. Dus m'n jongste heeft natuurlijk gewoon 2x 20 min gezwommen 😂😂 al 3 dagen is ze de enige die zwemt en ze vind het heerlijk. Gekkie Vanavond werd t droog en heb ik 3km gewandeld alleen, langer of verderweg durf ik niet want dat vind ik eng nu ik alleen met de meiden weg ben. Morgen willen ze gelukkig wel mee wandelen en word t een heel stuk mooier weer, geen regen en een zonnetje met 17 gr. Volgens de voorspellingen ook geen regen meer zolang we hier zijn 🥳 en lekker 20+ na morgen. Camping is fantastisch, de jongste vermaakt zich zo perfect. De oudste ook maar die zit veel meer te tekenen en met kralen sierraden te maken. Ook heel leuk en heeft t net zo naar dr zin 🥰