Toch6 Dat was heftig, vooral de heenweg. Maar we hebben de top bereikt 😁⛰️ Terug zat C wel bij man op de rug en had ik de tas
Rosemary Ik ben maar weer eens één van mijn favoriete boeken aan het lezen. Lekker buiten, want dan lijkt het nog een beetje vakantie. Moet wel m’n vest en lange broek aanhebben, maar dan is het best lekker buiten!
Elsie89 June haha nav je bericht heb ik net even gekeken en nog snel even toegevoegd voor de vakantie. Dus nog thnx voor de tip!
Zonnebloem LilyMilie ik had je met alle liefde geholpen! Vanavond moet ik ook nog 3 wassen weg vouwen😫 Stuur jij even wat mooi weer deze kant op? 🌞
Huggybird LilyMilie ja ja 😃 hoeft niet bloedheet hoor! Zo’n 23 graden is fijn, en dan vooral droog! Gewoon de komende twee weken droog 🤗 ik heb de paddenstoelen 🍄 ongeveer op m’n rug groeien inmiddels….
Huggybird LilyMilie voor mij is 23 graden prima!! 👍😊dan stuur ik jou iets koelte van hier en jij mij iets droogte van daar 👍iedereen blij 😃 Neem de paraplu en rubberlaarzen maar mee voor de bruiloft.
Huggybird LilyMilie ook dát zou hier fijn zijn…. De was snel droog….. drie dagen in de voortent áls de zon even heeft geschenen anders niet… 🤣 Succes met wasvouwen 💪
Toch6 LilyMilie Er is ondertussen alweer een was bij want door die stomme hitte ( 😛 ) is je was binnen een paar uur droog.. Juist ideaal. 1 dag alles wegwassen en opruimen en dan weer 3/4 dagen niks😅 Ik heb gemerkt dat was opvouwen qua tijd wel meevalt. Aflevering van een serie is vaak nog niet af🤣