Puzzelstukje Trees Ach klein detail! En dat is misschien weer een leuk klusje voor later. Zonnebloem Huh? Ik dacht heeft ie een jasje aan ofzo… 🤪
Zonnebloem Puzzelstukje Huh? Ik dacht heeft ie een jasje aan ofzo… 🤪 Was dat maar zo hahaha. Gelukkig is het zomer. 🤪
Trees Zonnebloem Sinds vandaag hebben wij een nieuwe raskat. Deze komt bijna, in geen enkel huishouden voor. Ik had de rest nog niet gelezen. Mijn eerste gedachte: wat een gaaf ras, wat is dit voor ras, nog nooit gezien, zal wel erg zeldzaam zijn 🤣.
Zonnebloem Trees Ik had de rest nog niet gelezen. Mijn eerste gedachte: wat een gaaf ras, wat is dit voor ras, nog nooit gezien, zal wel erg zeldzaam zijn 🤣. 🤣🤣🤣 Het is ook zeldzaam. Een Naakte molrat of een kruising tussen hangbuikzwijn en een kat… Hij is nu wel onwijs zacht!
Vulpen Bloem Jaaaa heerlijk! Ik kan het dit seizoen zelfs steeds tot het einde volhouden, eerder was het mijn ultieme ontspan-val-in-slaapprogramma 🙃
Vulpen Trees Het is op de BBC, ik weet niet of je het ergens terug kan kijken, wij nemen het altijd op. Het is een soort Heel Holland Bakt maar dan met naai-opdrachten. Bij de tweede opdracht moeten ze ook zelf ontwerpen.
Trees Vandaag gingen we gezond eten. Ik vond een warme wafel met banaan een redelijk alternatief aangezien we vanavond gewoon sla eten met stokbrood en ik in de ochtend licht ontbeten had. En toen kreeg ik dit 🤭.
Lovely83 Jules haha nou ik kan het ook niet.🙈N. lukt het inmiddels wel na hulp van haar zus, je moet je benen op een bepaalde manier hebben om de bal er goed onderdoor te krijgen.
Jules Lovely83 Ja het is veel oefenen denk ik. Wat ik nl zooo graag wil kunnen is lopend tussen je benen door dribbelen. Dus bij elke stap gaat de bal van links naar rechts tussen de benen door. Maar dan moet ik eerst dit kunnen 😅