LilyMilie Note to self: altijd de toaster controleren voordat je hem aanzet. Peuter heeft hem op standje vlammen van de hel gezet π
Honkeytonk LilyMilie π€£ zo herkenbaar! Hier regelmatig of nog bevroren brood of zwart brood uit het apparaat. Die grijpgrage peuterhandjes ook.
Rietjesbeker Alles staat klaar voor het kleuter kinderfeestje vanmiddag. Laat het feest maar beginnen! π
Zonnebloem Rietjesbeker wat ziet dat er leuk uit! Heel veel plezier en ook een beetje succes. Kinderfeestjes slurpen energie. π€ͺ
Rietjesbeker Rietjesbeker ik heb het overleefd! Het was nu twee (en verzameltijd na afloop) uur, dat is voor kleuters ook echt lang genoeg!
Rietjesbeker Vulpen cake versierd met slagroom, snoepjes, marshmallows en sprinkles, we hebben foam figuurtjes geknutseld, ballonnendans gedaan (stoelendans, maar dan met ballonnen) en verder hebben ze vooral gespeeld π
LilyMilie Vriend is met kleine R een stukje wandelen. Hij stuurt me net deze foto met daarbij βIk zei zijn naam.β π€£π€£π€£π€£ hahahaha!
[verwijderd] LilyMilie als ik zo'n uitzicht had zou ik ook op de grond gaan zitten en niet meer op staan π
Jessie80 Vanochtend, van de kerstswap: Inmiddels is de puzzel weer uit elkaar gehaald en meegegeven aan de oppas/na-school-begeleider van T die ook heel graag puzzelt.