Liekje81 Niet nu, maar vanmiddag in Toverland. Dat snoetje. π₯° O ja, ik ben te gierig om 4 euro uit te geven aan een foto oo de mail. ππ€
Uilenmama Rietjesbeker Ik drink graag gember thee, met bijv schijfje sinasappel. Met citroen heb ik nooit niet gemaakt. Je brengt mij op een idee, na werk gelijk een citroen meenemen..kopen.
Rietjesbeker Uilenmama ik vind het heerlijk met citroen, beetje zuur, maar daar hou ik juist wel van π
Zonnebloem Uiteindelijk word dit tomatensoep.π₯° (Er moeten nog meer ingrediΓ«nten bij en natuurlijk gepureerd worden)
Rietjesbeker June ik was aan het opmeten of ik toe zou kunnen met een kast van 2,5 m of toch moet sparen voor een van 3 meter... Dat vind ik leuk π€« zo lang de rolmaat niet stuk gaat. Die krengen zijn nog scherp ook!
June Rietjesbeker hopelijk heb je je niet al te ernstig bezeerd? Ik zou sparen voor 3 meter. Bij kasten is groter altijd beter π
Rietjesbeker June ja, ik moet ook echt wel 3 meter hebben π met 4 kunnen we niet meer handig langs de keuken, maar 3-3,5 is wel fijn
Honkeytonk Eindelijk een vegan taart recept waarbij de cake echt perfect was π. (En eerlijkheidshalve, ik heb gewone slagroom gebruikt omdat ik ruzie had met de vegan variant de vorige keer π π€£).
[verwijderd] Trees het kan altijd erger π https://www.tastefullyoffensive.com/2021/05/hedgehog-cake-fails/ Ik ga dat met H trouwens ook een keer proberen, lijkt me superleuk om te doen!