LilyMilie Honkeytonk hahaha Nou ik heb ook wel dunne pootjes maar het is denk ik wel wat vertekend op die foto. Ik heb hele normale enkels hoor π€£
Trees LilyMilie ik ben fan! Ik zal maar geen foto maken van mijn outfit nu (draagt een lange onderbroek van merinowol zonder broek er overheen)
Jessie80 In een tuincentrum, jongste 2 zitten in speeltoestel, oudste is thuis gebleven, maar had qua drukte wel gekund.
Hooyo-shimbir Weet eens flink gewandeld met de jongste. Naar het agnetapark dit keer. Een van de mooiste monumentale wijkjes van Delft, gebouwd pal naast de gistfabriek rond 1880 voor de toenmalige werknemers. Zo prachtig mooi hier. En vanaf ons nieuwe huis dus op loopafstand!! Nu met warme choco op de bank. De oudste zit te haken π₯° en de jongste kijkt tv π₯°
Trees Pimpelmeesje oh vreselijk! Ik weet het hier niet en ik wil het ook niet weten (kop in het zand). De pelletkachel staat op 19 graden, maar blijft continue blazen. Hij haalt de 19 graden in ieder geval bij lange na niet. Hebben jullie ook een oud huis? Of slecht geΓ―soleerd?
Honkeytonk Pimpelmeesje zo, das flink koud als de verwarming zo hoog staat π³. Dan gaat je warme lucht direct naar buiten?