Marshmallow Kamer versieren voor morgen! Cadeaus zijn al ingepakt, kaartjes liggen klaar. Morgen verder met de taart.
Jessie80 Wandelen en wijn. Vanwege de instabiele weersvoorspelling dit keer ook echt in die volgorde; eigenlijk elk half uur een wijntje en hapje, nu eerst 9 km gewandeld en toen lekker 4 wijntjes met eten.
Lovely83 Tantetil Ja! Wel een lange reis, we konden niet rechtstreeks vliegen dus ook nog 4 uur met de bus. Met de jongste wel een uitdaging π.
[verwijderd] Ehhh.. de woonkamer en de zithoek van de meiden is (zo goed als) klaar, dus het volgende project begint. Ik wil uiteindelijk de slaapkamer gaan doen, maar dan moeten eerst de bergkasten gereorganiseerd worden zodat mijn slaapkamer leeg kan. Dat begin is altijd het ergste, zo veel zooi π
[verwijderd] [verwijderd] dit is dus de nΓ‘ versie ππ€£ Misschien had ik het beter andersom kunnen doen, want na het harde werk beloon ik mezelf nu met Marie Kondo π€¦ββοΈπ€¦ββοΈπ€¦ββοΈ
Elsie89 Zo ontzettend trots op deze dame. Ooit wisten we niet of en wanneer ze zou gaan lopen en nu klimt ze gewoon hoog het klimrek in.
Ysabella π±π€£Ik vertrouw dit kind niet meer, hij heeft het bijten uitgevonden en als ik auw roep kijkt hij zo: Let niet op zijn kleding en haar, hij deed een poging tot slapen maar krijste alles bij elkaar. Foto verwijderd.
Cactusje Ysabella Ik zie een doos! Kleine meid is dol op dozen, J vindt het ook al leuk om in een doosje te gaan zittenπ