Softbasegaming Tussen 17 en 18u meestal. Als ik dagdienst heb ben ik om 15.30 klaar met werken. Om 16.30/17u is man vaak thuis. En dochter haal ik meestal 16.30 op van de opvang.
Tantetil Sevenof9 ik denk ook niet dat je kan aanzien hoe ik boter op mijn brood smeer, dat is een grote ergenis van mijn man....
Tantetil Wij meestal tussen 6 en half 7. In het weekend vaak eerder. Toen ik nog naar den haag ging, kwam ik pas rond half 7 thuis, dus dan was het later.
Manque Het eten is klaar tussen 17:30 en 18:00, dan gaan we met zijn 3-en eten, aan de keukentafel. Kind huilt en schreeuwt vaak al vanaf 17:00 om eten, maar we proberen met de time-timer te trainen dat hij een beetje kalm wacht.
[verwijderd] Wow wat eten jullie allemaal vroeg! Wij eten meestal tussen 18:30-19u en dat is voor hier ook mega vroeg 😅🤣 de meeste eten rond 20/21u, in het weekend vaak pas 22u.
June [verwijderd] alleen met mijn man aten we vaak pas rond 8 uur. Maar met kinderen vind ik dat te laat. Ze slapen niet echt uit een zijn vaak voor 7 uur wakker.
Marshmallow [verwijderd] dat vond ik altijd zo leuk als we bij familie in Frankrijk aten. Sowieso eerst een aperitif en daarna pas eten rond 20 uur of idd nog later. Weet nog de bruiloft van mijn oom, het hoofdgerecht kwam pas om 23.30 🤣🤣
Sevenof9 [verwijderd] hoe laat gaan mensen dan slapen als ze pas in 22 uur gaan eten? Lijkt mij zo vervelend om met een volle maag te gaan slapen.
[verwijderd] June 20u met de kinderen vind ik ook super laat hoor! Zonder de kinderen ook trouwens, ik trek dat niet 🤣 daarom is rond 18/19u ideaal vind ik 😄 de kinderen gaan trouwens voor het eten al in bad en na het eten gelijk naar bed.
[verwijderd] Sevenof9 inderdaad, ik kan dat niet 😅 ik kan dan niet slapen en vaak heb ik dan allang geen honger meer haha. meestal gaan ze dan rond 1/2u s nachts naar bed.