Softbasegaming Cactusje ja maar echt π. En hoezo komt dit voorbij in m'n Facebook advertenties ππ
Mamabeertje https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/09/bij-8-graden-in-korte-broek-naar-school-voor-jef-10-en-zijn/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1612881358 @[verwijderd] Jij verbaasde je toch elke keer over korte broeken?
[verwijderd] Mamabeertje Ja! Maar zou dit dan bij al die mensen die ik zag de reden zijn??? Ik heb ook volwassenen met korte broeken gezien. En heb niet gehoord van verzoeken om te sponseren. π€
Cactusje [verwijderd] Wij zagen iemand lopen in alleen de zwembroek met een hoedje op. Hij had dan wel weer schoenen aan, verder niks! Was z'n hondje aan het uitlaten.
Mamabeertje [verwijderd] Nou dat denk ik niet, maar ik moest meteen aan jou denken toen ik dit lasπ Overigens heeft hier iedereen gewoon een lange broek aan
Sneeuwvlok Hier loopt ook elke dag een man voorbij die zβn hond uitlaat in zijn korte broek π₯Ά En op school zie ik ook steeds meer jongens met korte broeken. Ik snap er ook niks van, ik heb het nog koud in al mβn thermo kleding π€£
[verwijderd] Sneeuwvlok heel Brits om een korte broek P, dan wel met kniekousen, te dragen in de winter. Misschien zijn ze allemaal Engels π€
[verwijderd] Over dat Mollenstreken een van de drie programma's is die genomineerd is voor beste jeugdprogramma. Echt, hoezo?! Er is echt geen reet aan!
Softbasegaming Dat melk zΓ³ lekker kan zijn π€€π€ͺ. Sinds een paar weken ben ik helemaal verzot aan melkπ
aardbeitjes Het Vrijthof staat vol met mensen. Politie staat er al bij.. ik kreeg er een onbehaaglijk gevoel van. We waren aan het wandelen door het centrum en hebben het plein vermeden. Het is geen carnaval mensen...wat doe je op het plein??