Bloem Sneeuwvlok Het voelt dubbel. En als je dan de keuze maakt om als school dicht te blijven dan communiceer dat op tijd. En laat het thuisonderwijs en de noodopvang gewoon doorgaan. Daarbij wordt soms vanuit het overkoepelende bestuur besloten dat alle scholen dicht gaan. Terwijl je echt per school moet kijken. Als je een school hebt waar veel leerkrachten van best ver buitenaf moeten komen en er ook echt veel sneeuw ligt dan is het te snappen waarom die school sluit. Maar ik lees ook verhalen van scholen die dicht gaan terwijl het gros van de leerkrachten dicht bij school woont en er nauwelijks sneeuw ligt. Dat vind ik dan echt niet okรฉ dat die school dan dicht gaat.
June Nou om 7:17 Vond onze school en goed moment om te melden dat de school dicht blijft vandaag. Euh wat is er veranderd sinds gisteravond? Lekker op tijd ook. Gelukkig geen schoolwerk dus wij gaan lekker nog een dag in de sneeuw spelen.
Hopsatee June Nou lekker dan. Goed op tijd. Ben je vrij vandaag om nog lekker de sneeuw in te gaan? Hier loopt nu de hele buurt voorbij naar school en de oudste zei al: waarom ik dan niet? Ja groep 3b niet helaas.
Vulpen Bloem Nou ja, dan is dat meteen een verklaring waarom het onderwijs eerder dichtgaat. Dochter is echt verdrietig ๐
Miek89 [verwijderd] nah dat vind ik echt veel te laat. Dan zijn al heel veel kinderen onderweg naar school!
[verwijderd] Vulpen haha ja die van ons begint later. Zou vandaag ook pas om half 10 beginnen. Dus dat scheelt weer. Maar ik zou voor half 8 bericht krijgen en dat had ik niet dus de kinderen gingen er ook helemaal van uit dat ze school hadden. Zijn nu dus niet te genieten๐
Liekje81 Vulpen bij ons inloop van 8.15 tot 8.25. Kregen om 8 uur mail dat ze toch dicht gingen. Vriend stond al klaar met de slee. En alle leerkrachten waren al op school. ๐ค
[verwijderd] Hier wisten we gisteravond al dat de scholen dicht zijn. Blij toe want het sneeuwt nog steeds. Nu de weg op gaan is niet heel handig.
[verwijderd] [verwijderd] ach ja, we zijn nu maar lekker de sneeuw in geweest. We maken er wel weer wat van๐
Miek89 Oudste is buiten spelen, jongste is naar de peuterspeelzaal. En 't is ineens heel stil in huis... Dat is voor mijn gevoel zo lang geleden ๐
Hopsatee Dat ik ineens sinds een uur kotsmisselijk ben. Ik wist niet dat dat zo ineens bam kon opkomen. Crackertjes it is. En gemberthee (bah)