Toch6 Mamabeertje gewoon 2 koeken eten als ik dat wil😋 En die zak chips en nootjes en snoepjes en chocola, weggespoeld met cola
Vulpen Mijn voorlopige conclusie is dat de meeste mensen kiezen voor volwassen zijn omdat je dan lekker zelf kan bepalen wat en hoeveel je eet 🤣
[verwijderd] Vulpen M zegt dat ook regelmatig, dat ze niet kan wachten tot ze volwassen is omdat ze dan veel meer mag snoepen 😅
Sevenof9 Vulpen Ik vind het eerder vermoeiend om elke keer te moeten bedenken wat ik eet. Heb liever dat mijn moeder me gewoon een bord macaroni voorschotelt 😛
Mamabeertje Sevenof9 Ik vind het vooral vermoeiend om (enigzins) rekening te houden met iedereen en dan moet je het ook nog proberen gezond te houden. Wat dat betreft is het maar goed dat ik niet alleen ben, want ik zou dicht groeien denk ik 🤣
Vulpen Sevenof9 Dan kon jouw moeder beter koken dan de mijne 😉 Sevenof9 Jaaaaaa, hele middagen gewoon lézen!
Femkes Mamabeertje Dat inderdaad, voor mezelf kan ik prima bedenken, maar rekening moeten houden met die andere 4 huisgenoten is zo'n gedoe.
Ysabella June vre-se-lijk en als ik dan aan mijn man vraag of hij een idee heeft zegt hij : ‘ mij maakt het niet uit.’ 🤬😂
Ysabella June dat gebeurd hier dan weer nooit. 👍 [verwijderd] haha inderdaad, ik kan dan zo nijdig worden.
Hopsatee Vulpen oneens. Ik vind het veel leuker om volwassen te zijn. Eigen regels, eigen keuzes. Maar ik was ook geen speel kind. Ik was een lees kind en vond het later pas leuk toen ik ging stappen en leuke dingen doen met vriendinnen....
Sevenof9 Hopsatee Ik was ook een lees kind hoor, maar ik vond het dus geweldig om elke week naar de bieb te gaan en met minstens tien boeken thuis te komen en die allemaal te lezen. Daar kom ik nu nooit aan toe!
Nescio Sevenof9 ik las ook heel veel. En nu ik erover nadenk benadert het echt opgeslokt worden door een boek nog het dichtst dat geluksgevoel dat ik had als kind.
Sevenof9 Vulpen Mijn ouders kunnen echt heel goed koken, hebben ook samen met de buren een cateringbedrijfje gehad 🙂 En helaas voor hen lustte ik bijna niks als kind 🤣
Liekje81 Sevenof9 ja hier ook! Hele leuke kindertijd gehad. Ik zeg het weleens tegen Dafne: geniet van wat je allemaal.kan en mag, want dit is de leukste tijd van je leven.