Trees Toch6 wat hou je dat netjes bij in de app! Ik kom nooit verder dan dit ๐คฃ Dropplant poging 3 is hier dit weekend gestart. Mijn zonnebloemen moeten trouwens ook nodig naar buiten.
Trees Toch6 de paksoi is zelfs al geoogst. Elk jaar hou ik mij voor om het bij te houden in de app. Dit is het resultaat van dit jaar ๐
Honkeytonk De radijs! Heb er nog een aantal laten staan die nog te klein waren, gaan die nog groeien? Of kan ik beter alles uittrekken nu?
Trees [verwijderd] oh die zijn inderdaad wel lekker (in ieder geval uit een pot, want heb ze nog nooit anders gegeten). Ik begrijp dat je 1 peul had of komen er nog meer?
Toch6 De afwatering van de aardbeienbakken was niet zo goed als ze zeiden ๐ ze hadden flink voetenbad. Met de boor extra gaatjes gemaakt zodat het water wel eruit kan. In de hoop dat het niet te laat is voor de worteltjes๐ค
Trees Toch6 en gelukt? Hier een ontplofte moestuin. De klimmers staan er nog wat zielig bij in vergelijking met de rest. Ik kwam er ook achter dat ik sommige vakken perongeluk dubbel heb gezaaid. Even kijken of ik nog wat kan overplanten
Trees Softbasegaming bij mij zijn de aardbeien ook nog hartstikke wit. Ik heb denk ik een laat soort en een wat koudere tuin doordat deze weinig beschutting heeft in vergelijking met de gemiddelde tuin in Nederland
Trees Softbasegaming bloemen zijn goed ๐. Als onze planten straks zijn uitgebloeid dan heb jij volop aardbeien. Mogelijk heb jij een laat soort.