Toch6 Best wat peultjes kunnen oogsten vanmiddag (1 plant) Aardappels gaan ook lekker door (2x zo'n stu En dat ziet er ook al veelbelovend uit 😍🍓
Jessie80 Best wat peultjes kunnen oogsten vanmiddag (1 plant) Ik ben aan het twijfelen of die aan mijn plant al oké zijn...
Trees Ik ga de spinazie maar invriezen. Teveel spinazie om nu op te krijgen De vijand is ook weer gesignaleerd
Honkeytonk Groeien jullie arbeiden plantjes zo snel 🙈 de mijne zijn nog inimini! Doe ik wat verkeerd dan?
Trees Honkeytonk ik heb ooit 4 plantjes gekocht en dat zijn nu een heleboel plantjes. Ik geef ze ook heel vaak weg. Ze planten zich enorm snel voort. Als je geen geduld meer hebt, zou ik er gewoon een paar kopen.
Toch6 Honkeytonk #valsspelen. Ik had stekjes gekocht, waren zo'n 10cm. En tussen de aardappels blijkt nog een aardbei van vorig jaar te staan 😆
Toch6 Einde van m'n pluksla 🙃 ze heeft hem helemaal kaal geplukt. En de sla in het vieze zwembad gegooid dus geen sla vandaag. Wel weer peultjes en andijvie kunnen oogsten. En de eerste sugarsnaps 😄
Toch6 Hij staat weer vol. 3 vakken waren leeg + dropplant poging 2. Morgen nog even zonnebloemen uit de potjes in de volle grond zetten
Trees Toch6 wat hou je dat netjes bij in de app! Ik kom nooit verder dan dit 🤣 Dropplant poging 3 is hier dit weekend gestart. Mijn zonnebloemen moeten trouwens ook nodig naar buiten.
Trees Toch6 de paksoi is zelfs al geoogst. Elk jaar hou ik mij voor om het bij te houden in de app. Dit is het resultaat van dit jaar 🙈
Honkeytonk De radijs! Heb er nog een aantal laten staan die nog te klein waren, gaan die nog groeien? Of kan ik beter alles uittrekken nu?