Ysabella aardbeitjes bij iedereen hier denk ik dat ze blond zijn en jij was één van de weinige waarvan ik dacht die heeft vast donker haar. En dan ben je blond. π€―ππ
aardbeitjes Ysabella haha rasecht π Ik heb ze nu wel lichtbruin geverfd, dus dat past in het plaatje
[verwijderd] aardbeitjes Ah thanks! Zo te zien heb je inderdaad dunner haar. Ik ga mirgen bog maar eens een poging wagen, maar anders ga ik terug.
Tantetil [verwijderd] ik doe gewoon dan steeds een rij haar omhoog en dan poeder op de aanzet en dan even wrijven.
aardbeitjes Ysabella het wordt wel sneller vet bij mij inderdaad door dat poeder. Laagje droogshampoo werkt dan goed π
Deliana [verwijderd] zeker terug gaan en het wat meer laten opknippen! Wel eens met Louelle81 dat het echt door een kundige kapper geknipt moet worden.
Nescio -weg- Ben vorige week geweest, meer laagjes en een flink stuk eraf. Let niet op de pluis, komt door de wind π
Rietjesbeker Ik zou morgen naar de kapper, maar nu is daar corona en zijn ze dicht π Echt, het is voor hun veel erger dan voor mij, maar ik had er zo'n zin in dat ik me nu toch even heel egoΓ―stisch teleurgesteld voel.
Femkes [verwijderd] mijn god, mijn haar is een tiende van jouw haar en dit is jouw dunne bos. Dit doet gewoon pijn.
Rietjesbeker [verwijderd] even dan. Nog een enorm corona kapsel en volledig verwaaid. [π΅οΈββοΈ]